Frihet

Japp nu är mitt jobbiga schema över ledig i några dagar ska bli så sköööönt och få njuta lite av sommarlovet haha, Jobbade idag och ibland tror jag att jag är en maskin haha!! jaja ska berätta om min helg :)

fredag
Jobbade hela dagen sen runt 10 åkte jag till vallby träffade bästa D hon fixade mina naglar också vart skit nöjd sen vid 12 tiden tog jag bussen in till stan för att träffa Sara&Linn som var på bill&bob men jag var helt död kunde somna ståendes sen var jag depp haha, Anel hämtade mig på stan och skjutsade hem mig orkade verkligen inte vänta till kvart över 1 bussen blää!!


Lördag
jobbade jag hela morgonen slutade 4 åkte hem tog det lugnt sen på kvällen fick jag skjuts av mammas man Richard in till stan där mötte jag upp Sara sen kom Linn då tog vi 91 och åkte till gidde för att festa hos Viktor :) hade stört skoj blev lite för mycket haha... Sen vid 1 tiden vet jag inte vart vi tog vägen men helt plötsligt var vi på skallberget (stavning?) hehe bad taxi Ali hämta oss och skjutsa in oss till stan.. vi var lite vilsna på stan med lyckades hitta fram till donken hahah har inte så mycket minnen om den stunden.. Men vid  3 tiden tror jag kom Rasmus och hämtade mig och Sara och skjutsade hem oss :) haha när Rasmus skulle åka från mig krockade han med en fladermuss blää..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0