Första skol dagen

ååååh vill dö typ hahah nee men fan orka skolan orka verkligheten orka att allt är inte som det var en gång i tiden blää. Hatar förändringar men det kan väl vara bra ibland och allt händer för en anledning! men vadå kämpa i 10 månader går väl :) Börjarde halv 11 idag och slutade 12 efter skolan gick tjejerna och jag ner till stan dem gick till donken för att äta och jag gick till parelle för att filla till mina naglar :) sen drog jag hem mitt humör var inte på topp men efter ett tag blev den bättre och Bella bull kommer över ett tag vi kollade på tv gick promenad och massa det var det jag behövde vara hemma ute på landet fast med sällskap :) plus hade massa städat mitt rum så fint haha :) Igår köpte Richard massa räkor och jag är inte så förtjust av det men han tvingade Bella och mig att äta hahah och det var helt okej faktist. Ne nu kom mamma hem så ska vara social mot henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0