what did I do to get lost with you

Hejsan bloggen haha har fått det av en kille i klassen som hela tiden går runt och fjantar sig så skriker han HEJSAN BLOGGEN med en konstig röst haha. Jag har inte orkat bloggat på hela vecka vet ej varför, igår fyllde min morbror och Nermin år Grattis i efterskott :)Skolan idag var helt okej fick slut tidigare till och med och skönast av allt är när Aless,Mille, Ida och jag sitter på cafet fy bubblan vad man garvar haha,  Känns som att det är måndag idag buhu :( fast tur att det är fredag imorgon sköönt !! Jag längtar i alla fall till helgen och det blir inga fester utan en skön bra myssig helg ^^ hoppas jag på i alla fall haha. Nee ska ta och dra mig till bussen ska hämta Sara haha ha gjort det typ varje kväll när hon slutar 10 vi ska ta en donken också ;) WIHOOO aja Ciao

(Det är inte min keps HAHA)



Kommentarer
Postat av: saraaaaaawikman nanana

haha sööööt!

Du är min bästaste bästa vän<3

2009-11-13 @ 16:01:46
URL: http://sarawikmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0