Stop playing around with me

Kan man vara omognare ? ,det där var bara för dålig still..

Igår var det som sagt FREDAG fy bubblan vad skönt och gudars vad jag har längtat till helg veckan har bara vart fööör seg haha. Bull och jag drog ner på stan och tog oss en fika massa mys, mycket prat blev det i alla fall och roligt det hade vi, så mycket som kan hända på en kväll. Bull och jag såg ett slagsmål, det var en kille som blev så hårt slagen att han blöde genom ögat,näsan och munen.. jag mådde piss efter det ville bara spy!  Nee ikväll tror jag det blir utgång med Sara :D igår kväll kännde jag mig väldigt taggad får se hur jag känner ikväll dåe. Ne nu ska jag städa och fixa sen dra till Bull Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0