Mamma det fixar sig.

Jag vet att det gör det bara!

Hej bloggen, jag kom nyss hem åkte in till skolan imorse och jag var i tid fatta i tid !!!! men tror ni inte att jag inte hittar vart vi ska vara eller? ååh fick damp Mille och jag gick runt hela carlforsska för fan haha, hela min morgon har vart kaos vaknade 6 hoppa in i duschen sen när jag kom ut var det skit tyst och mörkt en säkring har gått så vi har inge vatten eller något blää. jaja jag sket i skolan och drog hem mamma sket i jobbet och drog hem  :) Blir att träffa Azra och Sara för en liten solning sen ;) hehe skönt ne nu ska mamma och jag åka och stor handla wiho ska fylla kundvagnen som FAN :D Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0