In a moment, everything can change

Den här helgen har nog vart min lugnaste någonsin, men jag har inte haft någon ork fast jag har behövt få mig på andra tankar så har jag inte velat någon annat än att tänka på allt..  Igår gjorde jag i alla fall absolut inget var hemma helt helt själv hela kvällen. Idag gick jag upp kl 8 15 och trodde jag hade försovit mig till jobbet men nej då utan jag hade vaknat lite för tidigt haha började inte förns 9 45 haha så hade massa tid över men höll ändå på att komma försent typsikt mig! Det var skönt att få jobba i några timmar och tänka på något annat förutom att vissa saker bara påminde mig om det men glömde snabbt bort det eftersom jag hade mycket attt göra. Sitter nu hemma och har inte mycket att göra haha börja få smått panik, imorgon är det en ny vecka får se hur den blir. Ciao

Lillen gjorde illa sig idag, stackare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0