Hide the eyes from the truth

Maybe time, can
Fill the empty heart inside
Maybe time, can
Wipe the tears away

Igår slutade med att Sara och jag inte orkade sitta inne en hel kväll så runt 10 åkte vi ner på stan tog oss en fika och en promenad runt stan vi hade massa myss i alla fall. När vi var på donken då  hände det äckligaste som kan hända haha Sara fick ett hårstå i sin hamburgare Ewww verkligen !! fy bubblan båda tappade mataptiten så vi drog därifrån och tog bussen för att åka hem. Kan säga att det var den längsta bussresan hem någonsin! haha alla var så jävla fulla, det var någon som tryckte på stop knappen hela tiden så busschauffören blev galen och då stannade han med bussen och stod stilla typ i 15 min och då började en kille skrika att han var kissnödig och skrek att han skulle börja köra med det gjorde inte busshauförren så han tänkte kissa i bussen haha och så klart var det en dryg tjej med värdens drygaste röst. En riktig komisk buss resa må jag säga. Idag är det lördag och vad kan man göra??? ååh panik, kanske åker till halsta eller så är jag kvar hemma helt helt lonley och bjuder över mina friends eller om vi går ut vi får se. CIAO

Jag vill inte ens tänka för mina tankar dödar mig, jag vill inte gå igenom detta.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0