What are we supposed to do

After all that we've been through
When everything that felt so right is wrong
Now that the love is gone ?
There is nothing left to prove
No use to deny this simple truth
Can't find the reason to keep holding on


IBLAND HAR JAG BARA FÖR TUR
Vare inte jag som hade skolkat för mycket och inte skulle få studiebidrag ? haha är i alla fall 1050kr rikare prima prima. Lön underhållsbidrag och studiebidrag fy bubblan 13 dec kommer bli kanon nu :D. Imorse var jag död rent ut sagt död! haha men tänka säg att jag tog 7 35 bussen och var med på idroten sen var jag kvar ända till 16 10 gudars var bra gjort av mig. Azra skrev nyss till mig skolka imorgon ? mitt svar aldrig haha nee fan jag ska ju skärpa mig plus så ska jag vara borta några dagar från skolan när jag åker och man får tydligen inte ta ledigt längre som måste skolka buhu. I alla fall på sista lektionen kom Bull till min skola och men tyvärr fick hon ike vara med på naturen men det förstod jag eftersom vår lärare är lite speciel haha jaja naturlektion var väl som alltid någon sjunger piff och puff låten dem andra håller på med mobilen vissa sover och andra sjunger pippi långström låten och resten tjatar om att få sluta, tänka sig vi fick sluta 5 min tidgare trodde aldrig det skulle hända blev ju helt paff hehe. Efter skolan drog Mille,Bull och jag ner för en donken sen kom Aless och fettade med oss mmm vad gott med donken har inte ätit det på länge. Sen blev det massa skit snack och skratt, efter ett tag drog Bull och jag och tog oss en runda runt stan men hittade inget sen efter tog vi bussen hem och nu är jag hemma och ska ta och städa mitt rum sen sova, har sov morgon imorgon sköötn jaja CIAO

Roligaste idag
Bella säger: Paola börja med mig på innebandy i skultuna?
Paola säger: HAHAHa säg att du skämtar :)? jag spela innebandy ..

En glad Bull



Den är så goood Loka med jordgubb och guava



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0