Har inga ord kvar för dig.

Hej bloggen, min dag har vart helt okej lite seg med skolan med har man Mille så blir den toppen :D haha efter skolan drog Mille och jag ner på stan sen efter ett tag drog hon hem och jag gick för att träffa bull :) sen äntligen fick jag lämna tillbaka Saras mobil har fått panik för har inte kunat fått tag på henne haha. Sara bella och jag tog oss en donken kollade runt lite på stan. Träffade på Hanna och Ida behövdes prata om visa saker sen så kom Sara bella och jag på att bussen åkte så vi sprang som galna till bussen och när vi ska kliva på helt anfoda så kommer jag på att jag glömmde mitt skolbusskosr, ett annat busskort, idkort och bank koret på donken haha typiskt mig så vi fick springa till donken och han som hade hittat mina saker fullade sig med oss så vi missade bussen buhu :( men tur att jag hittade mina kort haha. Tog nästa buss hem sen blev det minni bussen för mig och Bull. Efter ett tag åkte jag in till tuna igen och sola med Sara sen kolla på hemmafruar älskart! ska ta och åka hem snart Ciao

Lite mer bilder från svanå








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0