Då var höstlovet slut

Tjena hallå sitter här och kollar på massa skräck filmer med Sara. Mitt lov har vart sjukt braaaa, har haft fullt upp så har inte hunnit bloggat.

Jag börjar om onsdag.
Drog till pluto för att kolla på promoe, men Bella och Sara. Fy fan vad kul vi hade, stod längst fram och vi blev verkligen moss har blå märken på benen fattar ni vilken pain det var att stå längst fram eller? men vi hade skit kul. Sen på kvällen sov Sara hos mig myss.

Torsdag så slappade Bella,Sara hos mig och hade det myss sen på kvällen vart det ännu mer myss <3

FREDAG. Började med att Bella och jag fick fixa oss på 1 timme typ sen för festa snabbt hos Sara medans man sminkade sig haha sen springa till bussen.. Alla skultuna barnen satt på bussen alla vi skulle på samma fest Jessicas som firade 18 år. Vi skulle vidare till konrad med vi sket i det för vi hade så himla skoj. Sen fick vi skjuts hem av Revve eftersom han och Michael var också på silk.

Hatar att lovet är slut :( vill inte tillbaka till skolan...

Bilder från onsdag.


Sara och jag testa att snusa haha syns det ?






Fredag


Våra nys bff ;)



Avslutar med skönaste bilden haha


CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0