Är detta slutet ?

Min morgon började väldigt jobbigt, jag var försenad åkte till skolan orkade inte vara kvar så jag åkte hem sov en stund sen åkte jag till skolan igen haha orka mig. Men jag var kvar till 16.10 i alla fall. Det var skit mörkt ute när vi hade slutat man blir ju fan västa deppot =/ jaja tog bussen hem till skultuna Richard kom och hämtade mig sen tillbaka till skultuna för att träffa Sara och vi drog ner på stan. När vi kom hem moffade vi oss chips dipp och vatten hehe! Pratade nyss med Bella båda var irriterade på visa saker.. så drygt ibland fan jaja Ska ta och sova i alla fall om ett lite tag  Ciao

Sara och jag är så jävla komiska.

Hallå ?
Ew
Hallå?
EEEEWWW

HAHHAHAH jag dör!!!


Slänger upp en gamal bild på mig och Saroo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0