And I can't find my way

Igår var det lördag och det blev inge utgång hade inge lust hehe, dagen börjde med att jag och min moder julpyntade huset mys sen på kvällen drog jag mig till Bull som var ensam hemma och kollade på valpen thii så söööt haha efter ett tag kom Bulls familj och det blev middag fy bubblan vad vi garvade runt bordet haha riktigt skoj vare sen blev det tomte far till alla barnen haha den är så bra. Runt 12 tiden ringer Stefan mig och frågar om jag kan jobba dagen där på och jag sa jaa så då drog jag mig hemåt och sov. Jobbigt att kliva upp idag plus för jag inte kunda sova inatt sen var det någon som ringer mig runt 2 dolt och inte säger ett skit och den ringde 2 gånger och vet precis vem det var eftersom den skickade sms vid den tiden då orka ringa dolt då!!! i alla fall  tiden på jobbet gick så jävla seegt sen var det en gubbjävel som började bråka med mig för att han inte fatta något haha han var rolig han! alla i kön tyckte han var konstig i alla fall, han skrek som ett lite barn sen knugglade han ihop kvittot och kastade på mig orka! jaja sånt händer. Imorgon börjar en ny vecka och närmre till 13 dec :D. Ne imorgon blir det skola i alla fall så blir säng dags snart CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0