Vår lilla bubbla <3

Blev inget inlägg igår kväll för jag var hos Sara sen när jag kom hem gjorde jag våfflor sen blev jag så trött att jag la mig i sängen och kollade på monstres sen sov jag som en liten valp. Igår kväll var Sara och jag på en fin liten promis runt skolan haha alla minnen alla roliga stunder haha. Bilder tog vi också. Fick sluta praktiken mycket tidiare idag satt typ bara kassan idag och idag gick tiden som bara den tyckte jag nyss hade komit till praktiken haha. Sitter här nu hos Sara och väntar på att mamma ska komma med money sen blir det ner på stan. Och idag fick jag reda på att jag ska jobba dagen efter valborg och börjar 6 på morgonen buhusäger jag men kommer bli mycket pengar plus så är jag 18 år och så är det röd dag kan det bli bättre? min ekonomi kommer verkligen vara på topp dem här månaderna. Kan inte fatta att jag fyller år snart haha jag lägntar som tusssis :D .  Lyckliga Paola.

Grattis Erik på din 18 år dag, hoppas du får en toppen födelsedag :D bästakillvän<3


Hitta inte bilderna på vår lilla promenad dem får komma sen, men hittade några roliga bilder på SARA HAHAHAH

                                         


She is famous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0