I have been here before.

I fredags blev det ingen ut gång för mig och Sara vi beslöt oss för att stanna hemma och vara onyttiga och bara slappa, det var riktigt trevligt. Kinder ägg är kärlek för oss. Idag morse ringde Emran kl  på morgonen jag var helt lost av trött het och Sara vaknade också och vi mådde illa av allt skit sak vi åt i fredags vi ville bara spy, när jag hade pratat klart sov vi vidare tills kl 11 och vi vaknade hungriga efter mat inte godis! Det första vi gjorde var att gå ut på en promenad med Bianco det var 3 + grader oooh snart kommer våren sa vi och det hoppas vi verkligen på. Sen när vi kom hem hade Saras pappa åkt och köpt frukost och dukat fram haha gulligt det var skit gott, Sara och jag åt tills vi blev helt paff. Efter frukosten slappade vi en stund och kollade på the hills sen var det bara att gå till ica köpa ingredienser för vi skulle baka mocka rutor och kokos bollar eftersom Becka, bella och Sandra skulle komma för dem skulle plugga. Sara och jag var  skit duktiga och vi blev väldigt nöjda med det vi hade gjort. Kl 7 kom tjejerna och dem började plugga men inte jag haha jag gick ut och träffade älskling äntligen har saknat han så hilma mycket underbaraste känslan att få träffa han,  vi tog oss en fin mysig promenad och pratade en hel del sen drog vi hem till Sara för att kolla på melodifestivalen. Sen drog tjejerna och Emran och kvar blev Sara och jag och vi mår illa och är trötta så det blir natti natt dags för oss nu i alla fall.  God natt :)

 
Slänger in bilder på helgens mat och och dagens outfit



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0