She is my bestfriend.

HAha panik att sitta kassan men jag blir bättre, ibland känner jag mig riktigt smart  haha har lärt mig allt så snabbt på pratiken , kan ju säga att det är inte så enkelt att sitta kassan som jag trodde, det är ju fan skit mycket att tänka. Måste lära in mig alla koderna på frukter, godis och några av tidningarna haha banan lärde jag mig första gången jag satt haha :P Igår var jag helt slut gick tills sängs väldigt tidigt plus att jag skulle börja halv 8 men fick så klart sluta tidigare också halv 4 men jag var ändå kvar tills halv 5, det märks att jag trivs att praktisera där :P Jaa och min läpp är katastrof, joo för att här om dagen (helgen) så var jag en the hills nörd och jag var helt inne åt knappt satt bara och kollade och en dag satt jag uppe till 9 på morgonen nästa dag och jag tyckte avsnitten var så spänande att jag började bita mig på läppen och jag bet och bet och bet när jag skulle gå och lägga mig kände jag att min läpp hade svullnat upp och jag hade skit ont gick till spegeln och kolla och NEJ ni  vill inte veta hur stor den var den hängde verkligen haha... trodde det skulle gå över till nästa dag men så klart var den värre, Sara blev helt paff när hon såg läppen jag kunnde inte ens prata. Men jag tänkte okej imorgon måste ju svullnaden ha gått bort då kommer allt bli bra. Jag vaknade nästa dag och kände ingen svullnad men kände pain! sprang till spegeln och kolla och OMG säger jag bara, min läpp såg ut som den hade ruttnat helt varig och äcklig verkligen äcklig kunde inte se mera. Var så klart tvugen att åka till praktiken buhu :( jag höll handen för läppen hela dagen, kunderna tittade konstig och hörde inte ett ord jag sa haha. Idag så är den fortfrande skit äcklig, visa stunder gör det skit ont och jag kan  inte tugga något för det gör så ont. Mamma sa att jag skulle till läkaren för hon trodde att jag hade fått nå infektion för det gjorde så jävla ont igår natt jag grinade verklige! men aldrig att jag ska åka till någin läkare, vad ska jag säga att jag åt min egen läpp lixom? eeh skämigt! haha men läppen är på bettrings väg i alla fall tror jag , kan inte sånt :) ikväll blir det att sova hos min bästa vän Sara kladdkaka och Linda Rosing kommer bli massa myss^^ och hon är ju bara för göllig hon hade skrivit på sin blogg om mig, Kan ju säga att jag vet verkligen inte vad jag skulle göra utan dig ? vi tycker verkligen lika om allt typ vi kommer överns så himla bra , är glad att just du blev min bästa vän och jag få dela mitt liv med dig.Dig berättar jag verkligen allt till. Du och jag vi är klockrena verkligen haha I love us & i love u forever and ever you and me my friend <3.



Du & Jag i ett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0