Men är det inte typiskt eller?

Sara och jag kunde inte sova igår fast vi var oxtrötta plus så åt vi massa choklad trodde vi hade slutat men sånt skit men tydligen inte . Jaa morgonen började så klart med att vi försov oss Sara börja 7 och jag börja 8 vi vakna 7 45 kuttade upp ur sängen snabbt in u duschen för att duscha kroppen sen på med kläder och smink sen springa till våra praktik platser. Jag smet in in som om jag hade vart där hela tiden på min praktist plats haha garvade åt mig själv för det var såg så fult ut. Kom nyss från Sara parktik för att hämta hema nyckeln men innan jag gjorde det så hade jag ju tid hos tandläkaren idag kl 1 fast det blev så att dem tog emot mig kl halv  2. Jaa jag säger pain varenda jävla gång jag går till tandläkaren och så klart tack vare min visdoms tand har jag inflamation och nu måste jag skölja munen med någon äcklig grejs men en lite speciall tandborste buhu. Och om det inte blir bättre måste jag tillbaka, så jag ska se till att det blir bättre vill fan inte gå tillbaka. Sarade skulle sluta 1 dag men eftersom hon kom så sent har hon fortfarande inte fått slutat än tråkigt och jag måste tillbaka till min praktik plats har snart vart borta 1 timme och 30 min oj haha. Solen jag älskar dig verklgen! så himla glad för hur vädret är snälla inge mer vinter nu. vet inte vad jag tar mig till då. Ne nu ska jag äta sen ut med Bianco en sväng för han gnäller redan nu att han vill ut haha lillen jaja heeeej då :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0