it's lost

Hello har inte vart så värst duktig med uppdatering men som sakt inte haft tid jöö höhö. jaja Igår tog jag en lugn fredag men min älskling åkte hem till mig och hade det skit mysigt jag älskar honom<3 Vi somnade efter lets dance och jag är så jävla glad att Magnus van wiihooo:D i alla fall Emran och ja somnade och var tvugna att vakna för Emran skulle hem han hade match nu på morgonen och jag skulle åka ut med Sara och hennes pappa och kolla på olika saker. Började med att jag vakna 8 tyckte det var för tidigt för att gå upp så sov en timme till sen blev det en riktig god frukost sen in i duschen och fixa sig hade 45 minuter och jag han sminka fixa håret välja outfit och till och med måla naglarna jag är så duktig så. Sen bar det av mot något ställe som jag vet inte namnet på men efter det åkte vi till stan för att kolla ett par skor på H&M sen ticknet sen vart vi hungriga så Saras pappa bjöd oss på mat på REAL gott vare och mätta vart vi verkligen haha efter det bar det av till Erikslund Sara pappa gick in på bahaouse medans Sara och jag gick till donkan för att köps mcflury men maskin glassen funkade inte så då gick vi vidare till hund affärren men på vägen dit hiittade vi en fetto affär och vi gick in och köpte nya magnum glassen som kostar 22 kr och kan ju säga att jag trodde inte den skulle vara värd det men lätt att den var så himla god hahah. Köpte lite godis åt min hund på hundaffären sen blev det av till skopunkten sen tati för att köpa Saras skinjacka och jaa nu har vi lika som alla våra andra jackor haha vi är komiska! jag köpte med mig en vit kavaj och en vit kavaj till mami. Tänkte på henne när jag såg den så jag tog med den hahah. Sitter nu hemma hos Sara skulle vara med älskling ikväll men han dissar mig för fotboll buhu :( så det blir en lördag kväll med Sara och Paola och det är allid lika trevlig och roligt vi är antigen hemma hos henne eller mig blir en lugn kväll i alla fall :) Bye bye skriver kanske senare :D och vädret kan ta sig någonstans hate it! 
 

Vänskap <3

Det blev något cp med kameran så bilden blev på en anna färg haha

Glädje


Min outfit


Paola Florés


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0