It's a god bye from me.

hohopp jag mår toppen och är lite vän med vädret idag eftersom solen har vart frame och är. Igår efter praktiken gick jag hem till Sara och ringde hem och bad dem hämta Bianco så jag kunde åka ner på stan och träffa Sara. Efter stan gick Emran och jag på en liten promenad blev en liten eftersom det var så kallt på tala om promenad på minner mig om sommaren då vi blev tillsamman vi gick alltid på promenader varje dag och gick på massa fotbolls matcher och varje sommar cyklade han hem till mig väldigt tidigt på morgonen haha han va för söt. Åkte hem runt 9 och åt mat va dö hungrig fast jag hade ätit massa godis frukt och skit så ville jag ha mat och åt mycket sen blev det duschning och efter duschen var jag helt slut fönade håret la mig i sängen och somna på några sek bara. Idag morse hade jag svårt att gå upp fast jag hade lagt mig tidigt kom i alla fall i tid till praktiken weeii. Fanns inte mycket att göra idag så det blev mycket personalrummet och kassan fick sitta helt helt ensam idag och det kännes helt riktigt bra. Imorgon är det våffeldagen älskar våfflor och jag ska stå och göra våfflor hela dagen kommer turas om med någon annan men kommer bli skit skoj sen blir det pengar imorgon på tala om pengar varje månad får jag 1050krom heter studie bidrag och mamma får 1273 kr per månad eftersom mina föräldrar är skilda och pappa gör inte ett shit för mig men nu fyller jag 18 år och då är det jag som ska bestämma och han ska forsätta betala dem pengarna och det ska han minsam få göra ända tills jag fyller 21 och mamma har bestämt sig för att ge mig allt så då kommer2323 helt gratis utan att göra ett shit sen kommer jag att jobba tror jag Paola är happy happy haaaaappy :D hahah. Nu ska jag åka till ica och köpa natur godis pappa tjatar om att vi ska åka haha bye bye :D

Du gick för långt hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0