It was a long time

Hej det var ett tag sen haha nee men har inte haft tid att sitta vid datorn alls verkligen har vart ute från dag till natt sen haft gäster och massa har hänt denna vecka. Igår var det våffeldagen kan och jag gjorde våfflor till alla kunderna i affären och tror ni inte att jag åt så jag hade ont i magen när jag kom hem ? plus så fick jag jobba över och den här gången var jag tvungen och jag hade faktist inge lust med det men men. Efter praktiken åkte jag in till stan för att köpa lite grejs blev smink och en tröja sen efter stan blev det hem till Sara sen hem till skråmsta och runt 11 på kvällen åkte jag hem till Sara för att sova hos henne haha. Var nyss ute på en promiz med min lilla puppy och vädret är bara för undebart gick för bi Saras praktik och släppade med mig henne hem till henne och nu sitter vi här och deggar. Och det finns en kille runt 20 år som gör om Saras badrum, något som Sara och jag inte tänker på vi är ju så jävla vana att vara ensamma hemma hela tiden haha Sara skämde ut sig nyss. Sara godisförbud kommer jag förstöra nu eftersom ica har fått nytt godis som dem har inte har haft förut och vi måste ju bara testa allt jööö haha jaja nu ska jag umgås med henne sen blir det jobb till 4 bye bye :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0