God morgon

Ni har väl inte glömt att ställa fram klockan 1 timme? haha det har i alla fall inter jag gjort woho. Gårdagen var väldigt mysigt med Sara och idag var vi väldigt sega när vi vaknade tog ett litet tag att piggna upp men efter ett tag kände vi oss otroligt hungriga och gick till ica åkte köpte en stor frukost med massa annat gott. som sakt om 2 veckor fyller jag ju 18 år och jag vet inte om jag vil ha en laptop eller en plat tv men jag tror det blir en plat tv för jag tycker så mycket om min laptop vill att den ska bli fixad. Håller på att bli galen utan den. jaja nu ska jag fixa mig lite städa rummet sen åka till Sara haha ha deeeet

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR SÅ JÄVLA FUL!

2009-03-29 @ 17:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0