En riktig the hills nörd!

Det var ett tag sen jag skrivit men det är så här jag har vart en riktig the hills nör hahah 
Fredags jobbade jag över slutade typ 5 fast jag skulle ha slutat 4 på kvällen skulle jag vara med Emran men det blev inte så sen skulle jag ut med Sara och tjejerna men det gjorde inte jag heller utan jag satte mig och börja kolla på the hills satte från kl 10 på kvällen till 6 på morgonen.
Lördag vaknade jag väldigt tidigt kl 10 så jag sov 4 timmar, ungefär vid 11 tiden ringde jag Emran för att väcka han och jag fick ringa 67 gånger tror jag det var haha väckte han tills slut , ahn beslöt sig för att cykla hem till mig eftersom vi inte hade träffats på länge och vi sknade varandra otroligt mycket. Vi var ensamma hemma och hade det jätte mycket han åkte hem runt 4 tiden och en timme efter kom mina föräldrara hem, jag började kolla på the hills tills Sara ville att jag skulle med ut jag var väldig taggad först men sen sket jag i det och Emran kom istället vi kollade på the hils och vid 12 tiden skjutsade vi hem han sen när jag kom hem satt jag mig och började kolla the hills igen, kl 9 på morgonen nästa dag beslöt jag mig för att ta och gå lägga mig fast jag kände inte mi ett dug trött fast jag hade inte sovit mycket timmar dagen inan och hela veckan, men gick och la mig och jag trodde aldrig jag skulle somna men jag somnade på några minuter bara blev skit trött helt sjukt! kl 12 ringde Emran och tyckte jag var galen som hade lagt mig så sent haha jag beslöt mig för att sova några timmar till. Vid 3 tiden ringde Sara och sa att hon skulle hämta mig för vi skulle var hon hade massa godis till mig,jag vart överlycklig ^^ specielt att hon hade mörk kex choklad, har velat haft det hela veckan men inte hittat. Och så klart hade hon sjukaste berättelsen. Fast inget förvånar mig med henne längre HAHA. Nu sitter jag här med Sara och ska kolla på beck och jag känner mig lite trötter. Imorgon är det andra praktik veckan, hoppas veckan blir lika bra som förra :) Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0