Ditt ord ditt sätt

Sitter här och pratar med Sara som missa 2 bussa in till stan nyss från wenströmska  men jag är inge bättre själv missade bussen in till stan från skultuna buhu det är så långt tid mellan skultuna bussarna. Sara sov hos mig i natt och vi vaknade med att sov rummet lyste upp av solen riktigt mysigt fast vi hade brottom eftersom vi försov oss typiskt oss, slutade med att mamma missade bussen haha stackare. ´Men vart tog solen vägen buhu nu är det ju grått blää... Fick sluta 1 timmer tidigare idag så jag passade på att åka hem och äta lite och snart ska jag åka in till tuna ta bussen in till stan och träffa Sariis sen blir der av till ticknet och onoff. Ne nu måste jag dra så jag inte missar bussen igen jöö  haaa deet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0