Det är inte rättvist

Praktiken var bra som alltid fast jag var riktig trötter plus att jag försov mig haha och kom med en smutsig tröja buhu. Glömde min mobil hemma så när jag kom hem hade jag massa småtti sms från Sara och missade samtal från henne hon ville att jag skulle komma hem till henne efter praktiken¨. Ringde upp henne och sa att mobilen hade blivit kvar hemma´men att jag skulle komma om en stund skulle bara få i mig käk. Dagen planer var att att åka till ticknet för att se om jag kan följa med tjejerna till turki men så blev det inte men imorgon blir det så och då ska vi åka till onoff och lämna in min laptop tror det är något fel på den för jag tog med den hem till Sara frö att se om den funkade här och internet funkade några min men sen försvan internet jävla skit blev galen på den slog och dampa lite på laptopen skiter i om den går sönder orkar bara inte med den jöö buhuuu. Jaja skjuts hem är på väg och min kära vän Sara ska slippa hos mig vad kuligt ^^ höhö.  Slänger en bild på dagens ourfit hade det och god natter :D

Kan inte fatta det här, kan inte fatta att du kommer bli helt blind och det finns inget man kan göra... Det är fan inte rättvist du är för ung.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0