all i need is you not the game

Hej hoppas känner mig trötter som fan vid det här lagte ligger jag och sover eftersom jag ska upp tidigt nästa dag men imorgon behövs inte det mamma vill att jag ska följa med till sion men jag orkar inte seriöst har inte fått tagit det lugnt en helg på skit länge känns det som jöö. Blir att sova hos Sariiis ikväll så ringde mamma nyss och bad henne ta med lite sov grejer sen min lilla Bianco som jag miss otroligt mycket har inte träffat han sen 11 imorse han kommer bli skit glad att se mig plus att jag har köpt godis till han haha längtar att få se hur snabbt hans lilla svans med hela kroppen rör sig för han är så glad att se mig, haha tänk om Emran kunde göra så när han såg mig då kunde jag ju veta om han var glad att se mig haha jaja han slutade nyss sin cup skit sent ju han lär var trötter för han har spelat fotboll sen 1 fattar inte hur han orkar, saknar han otroligt mycket känns som vi inte har haft en hel helg tillsammans jaja får väl bli nästa vi hade det jätte bra igår och hoppas på att få träffas imorgon. Vill att mamma ska komma nu nu hon är seg vill ha bianco jööö. hatar att sakna buhu. Imorgon är det söndag det betyder att helgen är slut och vi börjar på en ny vecka och det är min sista vecka som praktikant, vill inte tillbaka till skolan buhu jag typ dör av depp verkligen har värsta klumpen i magen och ångest känslan för skolan för tillfället kanske blir bättre när jag väl har börjat jaja vi ska vara positiva. Kommer fan ihåg hur jävla negative för min praktik plast ville verkligen inte prakitsera där jag tjata om att få byta men det gick inte så jag bestämde mig för att skolka sket i om jag fick ig men sen insåg jag att jag kan inte ha mer ig ligger tillräcklig dåligt i skolan så beslöt mig för att dra till praktiken och bara gö skiten och kolla i fall in love till min praktik plats hahah. 

för någon dag sen hittade Bianco något roligt som han kunde leka med trosskyd som inte är använd haha. Han tog bort pappers bitten som sitter där klistret är och trosskydet fastnade på huvudet sen försökte han få bort det men det var lite svårt . Han kom i alla fall viftande på svansen och visade mig vad han hade hittat  haha

 ne nu har mamma komit så ska ner och spring till min lilla bianco weiii hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0