Ska aldrig mera ätaaaa!

Jaa så känner Sara och jag just nu vi kan knappt röra oss vi ligger i sängen och känner hur våra magar kommer att explodera snart!

Igår kväll var jag pigg och kände inte för någon lust att sova men vid 12 tiden tvingade jag mig och somnade rätt snabbt, så klart försov jag mig och det är absolut inte okej för då kommer jag försent till praktiken. Men jag hann som tur var. Fick sitta vid kassan för det mesta idag eftersom jag måste kunna att sitta vid kassan helt själv snart haha läskigt känns som om jag aldrig kommer våga det. Kl 1 var jag tvugen att gå till tandläkaren usch i hate it, så jävla rädd att gå dit eftersom dem får mig att lida varje gång jag är där typ. jaja var tvungen att gå dit eftersom min visdoms tand är på väg upp och det värker i den delen av käken typ ligger och gråter varje natt sen så ska jag ha tanläkaren i skultuna iställer för valby, fick en tid kl 1 på torsdag för att kolla på den. Den var inge fara att gå till tandläkaren idag men på torsdag kommer det bli det usch hjälp! på praktiken kom älskling och hälsade på blev riktig överraskad för jag hade ingen aning om att han skulle komma, vart i alla fall riktig glad :). Efter praktiken åkte jag in tills för att gå till njoy och betalade sen kom Sara,Bella och Sandra vi kollade runt lite men sen drog Sara och jag till natur affären och köpte natur godis vi åt som bara den haha och när vi kom hem gick vi till ica köpte pesto,avokado och kiwi. Vi åt kiwi avokado med macka pesto med rosettspagetti så kallar Sara och jag för dem i alla fall.. och så drack vi oboj juice mjölk haha så ja inte konstigt att vi mår som vi gör vill bara spyyy buhu. Ne nu ska Sara och jag försöka ta oss upp för trappen och ta över hennes pappas sovrum som alltid haha vi börjar vara där ofta nu iställer för Saras rum :) den här dagen har verkligen vart great vart hur glad som helst pirrar i hela kroppen, fast det ända nekativa idag det är vädret fuck you väder! Haa deeeeet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0