Varberg

Hello ska berätta lite om hur det var på Varberg bästa resan i sverige verkligen och öland så klart haha, Ne men det var skit fint väder fy fan vad härligt det var sen stället åh jag blev kär, ville aldrig åka hem men saknade efter Emran och Bianco så mycket så det var härligt att åka hem haha. Säger bara varberg skas åka dit igen absolut Shoppa,bio,bada,sola & krog och snacka om vad jag cyklade där borta haha fy fan varje dag! jaja nu ska jag lägga upp lite bilder =)

Hade percis komit fram                   Min del av rummet
 
Första utgång                                 Shopping
 

Stranden
 

Kärlek <3


Skit skönt att få sova ut :D



VARBERG                                   SOMMAR                       2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0