Inte mycket kvar...

Nepp det är det inge åker typ om 5 timmar till Hallan med Sara fy fan vad skoj men 5 nätter utan min vovo kommer vara riktigt deprimerande må jag säga och inga 5 dagar utan att bli kyss & kramad av min pojkvän är också väldigt deprimerande fy fan vad jag kommer sakna mina snuttisar jag äskar dem <3 kommer bli skit kul att komma hem igen haha. Hoppas på underbar väder därborta Sara och jag kommer ha det så himla myss ^^ hihi jaja ska försätta och packa sen ska jag ringa min älskade Emran och säga god natt, sen blir det hem till Sara för att sova någon timme sen åker vi wihoo =D

Så här åker jag till Hallan, ska åka bil i timmar så det är e väldig bekväm aoutfit


Randig tröja -  Gina tricot
Jeansleggins - Gina tricot
Skor - Scorett

Kan berätta lite om min dag igår, började med att min lila familj och jag åt middag sill potatis och hela köret sen så åkte jag till Sara och då kom mickis och karin förbi riktigt trevligt att träffa dem, sen drom dem och Sara skulle toll krogen men jag skippa eftersom jag skulle träffa Emran eftersom jag skulle dra till Halland och vi kommer inte träffas på dagar jobbigt kommer det ju bli =( sen så skulle ja upp och jobbade nästa dag ,men gick med henne till bussen sen drog jag förbi en sväg hos min kära lilla syster vldigt trevligt sen kom mamma och hämtade mig och Emran så åkte vi hem till mig kollade på en as bra film 100 timmar lång haha sen blev det sov dax!

gårdagens outfit

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Gillar tishan från Gina :)

2009-06-21 @ 20:12:33
URL: http://www.magiskadagar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0