vi är kääära

hann aldrig berätta om vår lilla tjejkväll som vi hade igår, kan berätta lite kort,  kom dit runt 9 och började spela ett spel som heter trodde du va, det gick ut på att man skulle göra massa uttmaningar och så fick man olika frågor , Sandra fick stopa ansiktet i mjöl och dansa mag dans, Bella fick en mustasch som jag ritade på henne blev riktigt snyggt , Erica fick sniffa peppar usch stackare och jag fick att alla skulle skriva sina namn på min arm , det blev mycket garv och skit snack , och massa dipp med morötte och gurka gott!  Idag var jag osäker på om jag skulle följa med på bio eftersom dom inte skulle kolla på twilight och jag får aldrig chansen att se den jämt något som kommer i vägen, men jag beslöt mig för att följa med i sista stunden och Sara och jag sprang till bussen och vi missade den så klart , så vi tog nästan som tur var hann vi , vi kom15min tidigare , när vi kom fram till bion var det bara Sandra , Sara och jag som skulle på bio dom andra svek oss haha  så vi bestämde oss för att se twilight som började kvart i 7 men så klart fanns det inga platser kvar. Så vi såg på allt flytter som vi skulle se från första början filmen , den var faktist helt okej småtti rolig , efter vi hade sett den där filmen beslöt vi oss för att kolla på twilight  som började kvart över 9 haha vi är så komiska! Och gissa vad ? det fanns 3 platser så yes jag fick se på den äntligen! vi blev verkligen kära i Edwars utan tvekan vi kunde inte slita våra ögpn från han under hela filmen hahah, och jag älskade filmen riktig bra film rekomenderas verkligen. Efter filmen drog Sandra till roy Sara och jag fick skjuts hem till skultuna Sara hem till sig eftersom hon jobbar och jag hem till min lilla puppy , Bianco och jag kände oss lite ensama så jag ringde mamma och bad henne att hämta mig så nu sitter jag här hemma och äter kakor och dricker juice mmmm gott!  Ska nog lägga mig tidigt idag eller jag kl är redan 1 inte så tidigt det då men från dom anndra nätterna är det här tidigt för mig , mamma märkte på en gång att jag hade lagt mig väldigt sent hon märker allt hon. God natt



   


Kommentarer
Postat av: sandra

SÅ JÄVLA SEXIG JU!

2009-01-06 @ 12:35:04
Postat av: sandra

SÅ JÄVLA SEXIG JU!

2009-01-06 @ 12:35:19
Postat av: Anonym

Han är så heeeet

2009-01-06 @ 12:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0