:)

Igår kväll efter att jag hade vart med Emran så drog jag hem till Sara runt halv 1 på kvällen , vi var hemma hos henne typ till 4 innan vi vandrade hem till lägenheten i mörkret för att sova , vi ställde kl på 12 för att inte sova bort hela dagen som alltid och man måste börja vänja sig att gå upp tidigt skolan börjar ju på onsdag. Så fort vi hade vaknat drog vi till ica för att köpa frukost och  satte oss framför tv och kollade på the hills maraton tils mamma ringde och sa att vi skulle åka till onoff för att lämna in min laptop, jag har hittat en laptop som jag vill ha men min laptop är inte så gammal så får vänta ett litet tag , vi åkte runt lite i affärerna i hälla och richard köpte Britney spears parfymen curious, jag har haft den förut men jag ville ha den med pump grejen och mamma hade råkat köpt fel förut men nu köpte richard den jag ville ha , glad blev jag och så köpte han 2 stycken hårspray mina favoriter. Han var riktigt snäll idag, tror nog han saknar mig hemma haha. Flyttar hem till mamma den 31 jan inte så mycket kvar. sitter hemma hos mamma och vi ska äta mat nu så hejsvej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0