slö dag

Blev inge hallsta för mig och mamma vi beslöt oss för att bara vara hemma vi 2 med Bianco och bara slöa hela dagen riktigt mysigt tycker jag haha. Vi har kollar på tv gjort mat och pratat en hel del. Mamma åker bort på söndag natt , hon ska vara borta i 2 hela veckor, hon kommer verkligen bli saknad. Jag älskar verkligen min mamma hon är den bästa ever. Jag kommer ha lägenheten fullt med djur haha eftersom mamma åker bort och Richard är ju helt  värdelös på att ta hand om djur han kommer bara döda dom så jag får ta med dom till lägeheten 2 kaniner 1 marsvin, stackars mig .... Får se om jag går med på det hoppas mamma hittar nåogon annan som vill ta hand om dom. När richard kommer hem så ska han skjutsa hem mig till lägenheten, ska städa lite sen får vi se vad som händer.  Ska ta och duscha nu Adios



Bianco har var en riktig slöis idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0