Sen morgon

Duktigt Paola jag la mig runt 2 igår och då är det klart att jag inte kommer upp på morgonen det borde jag fatta själv men men,nästa lektion börjar 13 20 kunde ha sovit längre buhu. Det börjar bli så svårt att välja parfym jag har 3 stycken som  jag tycker om massvis en disel fuel for life och 2 olika britney parfymer corius och belive. Idag väljer jag nog britney spears belive. Efter skolan blir det att åka ner på stan och Jessica ska med. Jag tror jag ska väcka Emran jag har tråkgit har fixat mig och allt och han börjar ju 1 idag eller jag kanske är snäll idag och låter han sova tills han vaknar av sig själv får se. får se vad jag hittar på tills kl 12 bye bye


Kommentarer
Postat av: sara

haha du hitta på att komma till mig :D :D och ja har också svårt att välja parfym:P haha de är jobbit att ha olika ju.

2009-01-29 @ 13:24:29
URL: http://sarawikmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0