hur fan kunde du ? blää

Gick till skolan till4 idag, hade matte som sista lektion och  fy fan vad jag hatar våran nya matte lärare han kan bara gå och dö gubbe! Efter skolan drog Jessica och jag till stan och letade present till systern min och jag hittade en skit snygg ;) köpte ett nagelack och en vandlig svart långarmad tröja sen köpte jag en tungpercing älskart! Jessica köpte skit snygga fest skor jag var också på väg att köpa men hindrade mig det börja bli för mycket skor och kan tänka vad Emran skulle säga ett par skor idag igen haha han tycker jag köper skor varjde dag men han bara överdriver höhö och det blev en varsin pommes taldrik idag igen =O haha åkte hem med kvar över 7 bussen, älsklign tog också den bussen mys massa mys.  Imorgon är det fredag och det var planerat att älskling och jag skulle på bio men så blir det inte för att han ska på nå fotbolls grej och kolla på massa tjejer som srippar! haaa, på lördag fyller cyntis 18 år och på söndag ska jag och älskling hitta på något :) Ska nog ta och lägga mig tidigt idag för jag är döööds trött men ska först ringa baby <3 bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0