...

Blev att jag sov ensam i natt och det var verkligen hemskt , kom hem runt halv 12 la mig nästan direkt men jag kunde verkligen inte sova var hur rädd som helst sen ringde Emran och vi pratade tills jag somnade men sen runt kl 5  så var min hund törstig så han krafsade jätte mycket på sov rums dörren och jag vaknade skit rädd trodde det var någon som vile in till mig , försökte somna om men det gick inte så ringde Emran och vi pratade tills jag somnade igen haha. Idag åkte jag ner på stan frö att träffa Sara bussen var hur seg som helst hatar det här med automat biljett i alla fall i skulle fixa naglarna kom till sent men det gjorde inget , jag var i alla fall riktigt nöjd med dom . ikväll får jag se om jag följer med tjejerna på bio, Hej då 

Dagens outfitt


 

   

Spetströja från lindex
svart linne från gina trico
Jeans från jc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0