Trötter

Idag kom jag försent till skolan igen asså jag och Jessca måste sluta försova oss verkligen haha Emran verkar ha skärpt sig lite i alla fall jaja. Det var en lång skoldag ända till kl 4 usch och sista lektionen var matte ööh döö hata! klassen hade haft prov och hela klassen fick ig förutom 2 smartgrisar höhö lillo dom. Efter skolan drog Jessica, Michelle och jag in till stan Michelle drog lika snabbt som hon kom till stan, Jessica och jag gick och köpte godis sen kollade vi runt lite på stan. Åkte hem med 5 bussen hem till Sara bara vi gick till ica och köpte oss en varsin toffefi eller hur det stavas haha mmm as gott! efter en stund kom mina föräldrara och hämtade mig och mamma hade gjort en semla till mig och jag kan ju inte tacka nej heller så den ligger i min mage nu. Imorgon är det skolan har sov morgon men sluta sent funderara på att skolka sista lektionen vi får se hur jag gör ska i alla fall gyma efter skolan och imorgon måste jag eftersom jag inte gjorde det idag för jag är så slööö. Puss på älskling min <3 vi smsade och han skrev något skit gulligt haha

Paola skriver: Jag älskar dig så mycket att jag spricker (K) <3
Emran skriver: Jag älskar dig så mycket att jag dog och nu skriver min skäl hahah (K) <3

 Nu ska jag krypa ner i min lilla säng och sova god natt zzz


Jag har en galen katt, jag skulle fila mina naglar och då hoppar min katt på mig och börjar slicka och bita på min fil hahah


Kommentarer
Postat av: sara

hahahhaa din katt! så mystisk..

2009-02-13 @ 09:14:15
URL: http://sarawikmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0