tjingeling på er

Idag har jag verkligen städat mitt rum i fulla muggar fy fan började kl 2 och slutade kl 9 men jag var seg haha, sen när jag hade städat klart så kom min kära pojk vi satte oss framför datorn och nördare haha vi spelade ett smart spel typ som jag brukar spela ibland kör man en gång då vill man kör mer man blir fast haha och det blev Emran ni skulle sett han , men han var faktist väldig duktig men sen tröttnade vi på spelet  och vi började kolla på en film som heter sex drive såg typ halva filmen men det var en riktig bra film vi får se resten en annan dag höhö vi hade riktigt mysigt tillsamman och han drog precis och jag saknar han massor vill ha han här vid mig :( buhu. Imorgon blir det nog att dra till stan med Jessica om jag kan sen gyma. Ne nu ska jag ta bort sminket och sova för min lilla vove är riktigt trött och han vill sova nu så god nattish :)

 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0