My happiest moments weren't complete if you weren't by my side

Kl är 23 49 och efter jag har skrvit bloggen ska jag duscha, jag undra vilken tid det blir läggdags då hö?

Skolan var helt okej min klass är verkligen för bra haha kärlek till er tjejer, jag började 9 40 och hade håll i 3 timmar typ sen hade jag en lektion i 1 timme och sen slutade jag så jag hade bara 2 lektioner idag fast jag slutade 14 10. Emran slutade 1 timme tidigare än mig men bejbi var söt och väntade tills jag slutade. Vi 2 tog en liten promiz in till stan och kollade runt där och hade skit mysigt , älskling är riktig bra  <3 Sen skulle Emran träffa sin pappa och Hames sen skulle han på träning och jag skulle åka hem till min syster för att träffa henne.
 
Men när jag kom till skultuna då var hon inte hemma så då drog jag till hennes mormor och morfar en stund och pratade lite sen var dom tråkiga så då tog jag nyckeln hem till syster och gick dit, efter ett tag kom hon och var skit kissnödig haha. Senare kom pappa med mat till syster och mig som han hade lagat själv mm gott!! kan ju säga att han är värsta chilenska kocken han är riktig bra på att laga mat. Vi åt nå skit god fisk lax skit god vekligen men ris sen fick vi brokoli med nå frukt som jag minns inte vad det heter, han gjorde nyttig mat till oss bra pappa haha. Sen drog pappa och jag och syster gick på en promiz med Bianco , det var så kallt sen att vi gick hem. Efter en lång stund så kom mina föräldrar och hämtade mig och när jag kom hem började jag busa med Bianco som en galning han är helt slut haha sen gjorde jag min säng och nu sitter jag och skriver och kl är nu 00:07 ( kollade några skor med mamma så tog en liten paus från skrivandet) höhö. Ne nu ska jag hoppa in i duschen och så ska Bianco få en dusch för den där hunden han börjar stinka nu och jag vägrar sova med en stinkade hund! och min katt har börjat vägra dricka från sin vatten skål utan hon vill bara dricka från kranen helt sjukt haha! God nattish och sov gott för det ska jag i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0