It never ends.

Halloj allihoppa, dagen har vart helt okej fick sluta tidigare slutade typ halv 3 istället för 5 lycklig! fast jag stannade kvar och pluggade lite sen drog Jessica och jag till stan för att käka spicy efter ett tag kom älskling och joinade oss och sen vare någon som skrämde Emran och det var Jacke som var med Marre och helt plötsligt kommer Tomas (min bästa gamla kill kompis) gaahs vad glad jag blev har inte att träffat han på 100 år verkliegn ! Det sista vi sa till varandra var

Tomas: Paaaola jag ska flytta till dalarna :'(
Paola : VAAH nej du får inte du kan bo hos mig i min husvagn SNÄLLA GÖRT ;'(
Tomas : Hahah jag önskar det ..
Paola: Faan kommer sakna dig compa :(
Tomas jag med hej då <3
Paola Hej då ta han om dig <3

Typ så där dåe. Men nu tydligen har han flyttat till västerås igen eller flyttat och flyttat han bor hos sin flickvän, synd att vi har tappat kontakten men det var hur roligt som helst att träffa dig jag glömmer aldrig våra minnen tillsamman nej nej aldrig haha goa tider det. Sen så drog Emran Jessica och jag vidare till Jessicas buss sen gick Emran och jag till våran buss , baby hade ingen träning :) Sen kom Sara på bussen, hon och jag skulle gå häggervalen så vi gick hem till henne men tror ni vi gick häggervalen eller? haha nope vi gick upp till Saras rum la oss i hennes säng och värmde varandra för vi frös som tokingar och så somnade vi HAHA! Kl 22 45 ringde min telefon och det är mamma som undrar om hon skulle hämta mig. Saras pappa skönats fan haha

Paola : åh jag måste på toa min blåsa kommer spricka snart Sara:(
Sara: ååh varm :(
Saras pappa: Hm jag hör något är det katten eller? :S
Paola: Ehm Sara jag tror inte din pappa vet att vi är hemma haa.
Sara: omg han är så dum!!!!
Saras pappa: men va fan det är inte katten måste upp och kolla vad det är...
PAola : HAHA
Sara: asså shit...
Saras pappa: Ne men är ni hemma =O
Paola: JA vi har bara sovit höhö
Saras pappa: Ne men haha jag trodde det var katten som gjorde något men sen såg jag att hon låg brevid mig , då tyckte jag att det var något som inte stämde haha.

HAhaha för skönt . Efter ett tag kom mina päron och vi åkte hem till Emran för jag skulle lämna hans present . han fick en tröja av mig.  Och nu är jag hemma och har skit ont i magen och halsen dööö ska fan aldrig mer äta spicy jag mår bara skit efter jag har ätit där blää... Emran har också typ blivit äcklad av spicy nope inge ställe för oss längre. Nu ska jag leta reda på min lilla byrackare sen dricka  te sen sova och så ska jag sms med min bäbis<3. Natti natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0