I have something that I love

Vilken plugg dag det har vart för mg idag asså haha kan ju säga att jag började plugga ungefär vid 2 och slutade plugga vid 6 efter allt pluggande hoppade jag in i duschen fixade mig lite sen städade mitt rum sen åkte vi till ica och köpte lite sen kom Emran och åkte hem med oss. Älskling och jag kollade på en ski bra film hot chick kan ju säga att mamma asg hela tiden haha hon är rolig. Bäbis och jag hade det jätte mysigt och bra I just adore my boyfriend .Emran åkte hem för en stund sen och jävlar vad det snöar, kommer det aldrig sluta snöa? buhu bort med snön.  Nu blir det bäddags för mig i alla fall och imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra men något vill jag göra i alla fall gyma :D. God natt zzz :)



Grazy daysi
En minn till Emran <3

Kommentarer
Postat av: sara

ska vi köra afro ikväll kanske ;) ?

2009-02-22 @ 08:52:01
URL: http://sarawikmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0