I'am home

I månadags fick jag väldigt bråttom i slutet så hann inte skriva mer än hej då nu drar jag haha. Richard skjutsade dit mig typ vid 3 tiden och alla som skulle åka skulle träffas kl kvart i 4 , var frame rätt tidigt så jag bestämmde mig för att gå på en liten  promnead med Bianco runt vallby , gick för bi Shamams hus och hon såg mig och knackade på fönstret och sa att jag skulle gå runt till hennes framsida, vi pratade och hade trevligt tiden gick riktigt fort då jag märkte att jag var lite sen haha men Hanna var ännu senare än mig. Resan skulle ta ungefär 1 timme, men typsikt så tappade vi bort oss vi vände tillbaa och åkte till ett annat håll och insåg att vi var fel igen frågade några som gick på vägen och vi åkte som dem sa trodde vi haha men nej då vi åkte fel igen men tills slut hittade vi, var frame kl vid 7 tiden. Vi gick in till huset det var mysigt och fint och väldigt stort. Hanna(barndomskompis), Aissha och jag delade ett rum sen alla killarna sov i ett annat rum. På kvällen umgicks Hanna och jag med Simon (barndomskompis) och Marcus, Hanna, Simon och jag började prata gamla minnen om när vi var små haha  satt verkligen och asg shit vad roligt man hade när man var liten. La oss runt 1 och jag kunde verkligen inte sova men kl 4 typ då somnade jag äntligen men sen vaknade jag kl 8 och kunde inte sova mer så jag gick upp alla andra vaknade runt halv 9. Hanna och jag var typ döda vi gick och la oss i sängen och låg där tills kl 3 då vi gick ut och kollade vad alla hade för sig, dom hade snöbollskrig. Ulrika,Hanna och jag ville inte vara med så vi tog oss en promenad, när vi kom tillbaka började dom kasta snöbollar på oss då blev det krig kan jag säga, Jag är verkligen boll rädd och speciellt för snöbollar haha men jag var med ändå och så klart blev jag träffad på huvudet haha men vi hade riktigt skoj! sen gick vi in och fikade daim tårta mm gott!! Efter det började Jimmy,Ulrika,Simon,Marcus,Hanna,Aissha och jag spelade massa olika kort spel och fråge spel och der blev massa skratt kan jag ju säga haha .När vi speldade slände Jimmy ut sig att jag pratar som en riktigt västeråsare haha har aldrig tänkt på min dialekt faktist men kanske har jag det . På kvällen hade vi tacos kväll och alla åt som grisar. Efter tacosen sprang killarna ut för att kö snöbolls krig i mörkret haha men vi tjejer stannade ine och pratade en hel del. Vid 10 tiden blev det film och massa godis , filmen var väldigt bra men minns inte vad den heter haha vet inte vad har hänt med mitt minne jaj. Ungefär vid 1 tiden sa Simon att han ville ujt på en promenad, Hanna aissha, marcus och jag följde med. Det var kol svart ute och massa skog och vi gick ganska lågnt sen Hanna och jag skit rädda för vi tyckte att vi såg saker, Simon började så klart skrämsa oss en massa till slut skrämde alla upp sig själva och vi kutade mot villan haha. Men ingen av oss var trötta så vi satte oss i stora matsalen och började köra massa spel och prata minnen och det blev massa med  flum sen vart vi hungriga så vi gick till köket plockade med oss massa och satte och och forsatte kvällen tills 4 på morgonen. Jag somnade på 5 min var skit trött. Imorse vaknade vi 8 hoppade in duschen tvättade kroppen sminkade oss lite halft åt frukost sen städade vi en hel del. Sen bar det hemåt. o Richard hämtade mig och i bilen satt en liten överlycklig Bianco haha vart så glad att se han har verkligen saknat min lilla vove är hemma nu i alla fall och ska strax hoppa in i duschen och tvätta håret sen blir det nog att vara med Sara :) och jutse när jag kom hemma märkte jag att min mobil är borta ,orka att jag är klant fan haha så alla som försöker nå mig ge upp, Tack i alla fall alla som var med ut till villan det var skit skoj och så klart ska vi göra om det , längtar redan haha :D. Har det så braa bye bye :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0