De lilla ljus jag har det ska få lysa klart..

Hola har inte kunnat skrivit idag har haft fullt upp som igår haha . Dagen började i alla fall men att jag gick upp tidigt och åkte till sion med mina föräldrar, det var riktigt trevligt träffade många som jag har inte träffat på år och dar.. Efter att vi hade vart där åkte vi till gryta hem till Cyntis, synd att cyntis inte var hemma eftersom hon är i norge och åker skiddor så jag umgicks med Cyntis mamma och min  och lyssnade på deras skvaller haha skit kul och lysna ju man kan tro att dom är ungdomar just då sen spelade umgicks jag med Cyntis små syskon, dom har ju blivit så stora jag kommer ihåg när dom var småttisar haha tiden går verkligen fort. Sen åkte vi hem och på vägen hem plockade vi upp älskling :). Emran och jag satte oss vid datorn för att kolla film var tvungna att sista i köket eftersom min laptop funkar fortfarande inte :( Vi kollade på wild child och house bunny. Efter att settat skit länge och kollat på filmerna gick vi till mitt rum och la oss i sängen och började prata om massa minnen, när vi var vänner och umgick jätte mycket sommar 2006 sen tog vi upp hur vi blev tillsamman sommar 2007 hihihi^^,Emran är min största kärlek och bästa vän <3. Eftre ett tag gick vi ut på en promiz med Bianco, Bianco hoppade in i snön och han försvann typ haha stackaren blev rädd och kom knappt bort därifrån sen när han väl kom bort därifrån var han helt snöig haha sen började Emran och jag leka som små barn i snön , så klar är han mycket (MYCKET) starkare än mig så jag blev så klart i kastad i snön haha men jag fick han i slutet i alla fall :D Vi har skit mycket snö hos mig det är ganska mysigt faktist (ibland). Emran åkte för nån stund sen och jag saknar han massor och imorgon åker jag långt bort härifrån och kommer inte hem förns på onsdag så kommer inte kunna blogga på alla dom dagarna, men tror att jag kommer kunna skriva imorgon innan jag åker. Det ska bli skoj men kommer sakna min älskling massor verkligen :( men han skulle ringa mig varje dag haha snutt<3 Nu ska jag gå och packa lite tills imorgon sen ska jag sova God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0