Benjamin button

Sara och jag slappade idag tills kl 4 för då var jag tvugen att hoppa in i duschen eftersom älskling och jag skulle på bio, mamma och Richard skjutsade in mig och Emran till bion. Vi såg på Benjsamin buttons otroliga liv och köpte störtaste pop corn och störstaste coolorna haha! och godis så klart. Filmen var jätte jätte bra jag tycket verkligen om den , tyckte så himla synd om Benjamin han var så gullig haha, slutade med att jag bölade i slutet, Emran kramade om mig samtidigt som han bara garvade åt mig haha. vi tog 9 bussen hem och mina föräldrar var sega på att hämta mig så Emran berättade något roligt om ett fyllo som sjung något och när han sa yes i do så gjorde han något med foten haha. Sen till slut kom mina föräldara vi skjutsade hem Emran och nu är jag hemma och jag saknar han jätte mycket :( Vi hade det riktigt trevligt idag , som alltid tycker jag :) Emran och jag har skit mycket ont i magen efter några tuggumin som vi åt ush ska aldrig mer köpa tuggimin i den butiken brevid bion höhö. Imorgon är det skola och jag bröjar 10 50 sköönt sen efterskolan blir det att åka ner till enjoy. God natt 



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0