Lost with no direction

My faith is shaking but I 
I gotta keep trying
Gotta keep my head held high
I gotta be strong
Just keep pushing on

Just nu är det en väldig svår tid för mig jag går igenom något riktigt jobbigt men jag lär  mig av  det ibland bryter jag ihop och det känns som om jag inte kommer klara det här men vissa dagar känner jag mig stark och säger jo det här klarar jag. Kvällar där jag kan inte sova för att det är för mycket tankar, varje morgon när jag vaknar med något tungt på bröstet,ågest en känsla som man går runt med. Känns som om jag går i en smal och  lång väg och bär på något väldigt tungt, jag kommer alltid att bära det här med mig, jag kommer alltid att minnas. Idag har jag brutit ihop idag känner jag att jag inte kommer klara det här. Tacksam för min vän Sara som finns så stort för mig och mina vänner som har smsat idag, det har betytt väldigt mycket för mig.Vet inte om jag kommer blogga mer denna  vecka just nu känns som om jag inte kommer men vi får se, känns som jag inte ens orkar tänka om dagen. 

Just don’t stand there and watch me fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0