Just keep pushing on, Cause...

There's always gonna be another mountain 
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be an up-hill battle
Sometimes I'm gonna have to lose
Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waiting on the other side
It's the climb

Det var en kort skol dag idag träffade Michelle lite snabbt, har inte träffat henne på år känns det som buhu. Hade prov idag som jag inte ens viste om jaa så går det när man är borta från skolan 2 veckor, men jag gjorde faktist mitt bästa  på provet :) Efter skolan drog Azra och jag på stan köpte en röd kula till min tunga eftersom det är jultid höhö sen massa annat. Åååh vad gott det var att äta donken hemma i sverige gartis ketshup,peppar salt haha på Riga fick man betala för sånt sjukt... Känns som jag redan har jullov men på fredag då har jag wiiho :D har lust att gå på bio ikväll sen vill jag ha sällskap inatt. Ne nu ska jag vara socil på telefon hehe Ciao

3 år gamal bild höhö =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0