Galen fredag

Jaa Saras och mina fredagar är ju bara för sjukt klockrena =D haha sjukt skoj hade vi igår, började men att vi skulle för festa hemma hos Erica som han nyss flyttat hemifrån, Sara och jag åkte ner runt 7 mötte Bella h och Malin på Edwins trappuppgång haha vi väntade på att Erica skulle komma hem men det gjorde hon aldrig svarade i mobilen gjorde hon inte heller.. så vi började för festa lite där .Sen ringer Pontus Bella och säger att vi ska gå hem till Erica, när vi kom fram sa Pontus att Erica och hennes kille hade kört av vägen men inga skaddade. Där satt vi 5 på Ericas trapp och väntade och drack lite sen ringer dem och säger att bilen som skulle hjälpa dem åkte också ner i diket. Pontus drog till några vänner Malin gjorde också det Bella h,Sara och jag gick till andra dörren där Bellas bror bodde och foraste att förfesta där. vid 10 drog vi till silk och omg vilke köööööööö!! haha. När vi kom in var det massa man kände skultun barnen var där sen träffade jag på alla  önsta barnen eftersom Nima fyllde 18 år wihoo =D träffade Becka och linn också sen efter ett tag kom Erica med hennes kille sen Madde. Träffade Jonas också riktigt trevligt :)  Sara och jag hade ingen aning hur vi skulle komma hem haha typiskt oss men vi orkade inte bry oss faktist . Efter silk blev det donken och omg vilken köööööööööööööö men mat fick vi till slut haha. Blev att Saras  pappa kom och hämtade oss hihi. Ne hinner inte skriva mer måste forsätta fixa mig ska ner på stan om 30 min och träffa C för att gå på bio sen Sara för att fika. Imorgon blir det att träffa bull länge sen hon har något att berätta om Tomas så himla länge sen vi pratade han och jaag så måste höra vad  hon har och säga. Ciao

Kommer mer bilder sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0