Fredag

Började med förfest hemma hos Sara med gamla tjej gänget + jeje skit kul vare sen blev det att ta bussen och åka ner på stan, när vi skulle till krogen kom Sara på att hon hade glömt legget.. Hon ringde sin far och han kom med det efter 30 min gick vi in til silk det var skit skoj. Sara kajza och jag tänkte ta bussen kvart över ett hem men det fick jag inte eftersom dem som jobbar i garderoben hade tappat bort min jacka!! fy bubblan va sur jag vart. Jag var tvungen att vänta till kl 3 då all folket hade gått för att få tillbaka min jacka  Bella,Revve,Michael och ali stannade kvar med mig. Jag frös ihjäl så snälla ali gav mig sin jacka.  När jag fick min jacka så blev det donken sen blev det att stanna och sova kvar på gryta. Det är fordonsförenings fetst ikväll Azra vill att jag ska dit men jag får se känner mig helt slut sen igår kväll plus att jag jobbar imorgon. Nu ska jag dricka te med modern Ciao



Kommentarer
Postat av: LINDA

Tack! Den är från ZARA :)

Härlig blogg :)

2009-12-05 @ 19:50:58
URL: http://lindaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0