First came trust then came love

Said I wouldn't walk away
Somedays I want to stay
But leaving you is what I need to do to be okay
Never thought it would be true
Me livin' without you
But now it's time for me to make a move

Sitter och kollar på sex and the city jag har fått lånat boxen av Sandra fy bubblan vad lycklig jag blev har velat se alla avsnitt skit länge! jaja Åkte ner på stan med Sara fick med mig en kofta sen åt vi mat sen blev det solning, när vi kom hem ringde Sandra mig och sa att hon och Bella kunde hämta oss och sen åka hem till Sandra för att kolla film. Vi 4 åkte till karamelfrabron köpte godis chips läsk sen vidare hem till Sandra för att kolla på 8 mile älskar den filmen speciellt slutet när Eminen knäcker kille han kör mot så skööön :D haha. Sen skjutsade Bella hem mig och då träffade vi på en älg haha fy bubblan vad rädd Bella blev Sara och jag öppnade dörrarna, då skrek Bella nej stäng den kommer jaga oss HAHAH dagens roligaste!! Ne ska forsätta kolla på the sex and the city CIAO

Jag ber dig göra en enkla sak och du kan inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0