Natt inlägg

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Man gör väl något nytt hela tiden.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag har aldrig nyårs löften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Riga
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Jaa
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Alla dagar har varit speciella dagar 
8. Vad var din största framgång 2009?
9. Största misstaget? Inga
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Lite småförkylningar
11. Bästa köpet? Allt jag har shoppat!!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, mat och krogen
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Det finns så mycket som gjorde mig glad i år
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?Många
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 2008 var bättre
16. Vad önskar du att du gjort mer? gått till skolan och pluggat mer
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Låtit människor såra mig
18. Hur tillbringar du julen? Med min fina familj och min barndoms kompis
19. Blev du kär i år? ...
20. Favoritprogram på TV? Vet inte
21. Bästa boken du läste i år? Twilight
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Chilensk tårta så good!! sen att pappa brydde sig om min 18 års dag.
25. Något du önskade dig men inte fick? Jag är inte den personen som önskar mig saker längre men fick mycket bra saker
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Käka massor med tårta och umgicks med Sara.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jaa
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Svart haha!
29. Vad fick dig att må bra? Alla roliga utekvällar, och viksäng!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Edwar!
31. Vem saknade du? ...
32. De bästa nya människorna du träffade? En speciel person  


Nyår 2008





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0