Älskling ?

jaa juste...

It’s like one of those bad dreams
When you can’t wake up


Försov mig första lektionen men läraren var sjuk så jag klarade mig med frånvaro i alla fall höhö, hade en lång skol dag efter skolan drog jag till rubekskolan träffa Bull och Revve dem hade innebandy match och jag kollade på sen drog vi runt lite på stan och vi pratade om att Revve snart blir 20 fy bubblan sen tog Bull och jag bussen hem, sitter här hemma och ska snart städa mitt rum sen åka till Sara och kolla på desperate housewives wihoo älskar tisdagar tack vare det. Sen blir det att sova kvar där och neej jag ska inte till skolan imorgon finns annat att göra.


Jag älskar min nalle








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0