Is that love

Min dag bestod av skolan hela dagen usch började sjugo i tio slutad tio i 4 låång dag kändes det som. Hade matte sista lektionen och kan ju säga att jag kan lika gärna skippa dem lektionerna för vi lär oss inte ett shit eftersom vi är så tröttar och orkar inte lyssna eller överhuvudtaget jobba! och då blir lärar piss sur på oss höhö men man måste klara matten för att klara sig i livet jöö, känns i alla fall som det haha. Efter skoln drog jag ner på stan med Michelle och Ewe köpte min skor och träffade även på lill Bellan så jäkla länge sen skit trevligt att träffa henne sen bar det av hemåt till Sara hon var hundvakt åt min lilla Bianco eftersom hon är hemma och är sjuuuk. Kom hem för ett litet tag sen och mammas chef hade vart här och hälsat på hon gav mig även en liten present det var some money happy Paola =D haha och ett fint födelsedagskort fick jag också gulligt av henne =). Åt som en jädrans flodhäst var så himla hungri. Orkar inte duscha vill krypa in i min nybäddade säng och skinande rum som mamma har städat ^^ , får ta duschningen imorgon istället. Ne ska ta bort sminket borsta mina tänders dricka kallt kallt riktigt kallt vatten det är det godaste jöö ;) sen sleeep for mee så God natt =D och massa plus till vädret underbara älskade sol ^^ och Erik sa att imorgon ska det bli skit varmt får se om han har rätt höhö

Dagens outfit

Jeans väst - snodd från lill syster
Tunika - Gina tricot
Rivna leggings - Gina tricot
Väska - H&M
med vita tygskor från H&M

Mina nya skor från dinsko


Tog kort på mina älsklings bruttor i skolan =D <3

Kommentarer
Postat av: jesssssi

fett snygga skor jöööööö :O

2009-04-24 @ 10:01:49
URL: http://jessicaml.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0