MELOOON

Hello sitter hos Sarriiis och kollar på andra avenyn och käkar godis och för en stund sen åt vi en fettig magnum glass och snart blir det honungs melon Saras och min sommar frukt älskart. Imorse vaknade jag väldigt tidigt städade mitt rum och fixade lite efter ett tag överraskade Emran mig han stod i lilla vardagsrummet haha han med sina små suprise han hade cyklat till mig gull bäbis. Vi gjorde plättar och åt en massa sen möss vi en massa sen hoppade vi in i duschen och efter det fixade vi oss städa all röra vi had ställt till med sen tog vi cyklarna och cyklade in till tuna jag till Sarris och älskling hem eftersom han skulle på träning. Får se om jag och Sara drar till grillkväll hemma hos my vi är lixom helt osminkade och typ döda haha.

Cykel turen

gaaah sötnoos

Sen kom jag till Sara och vi gick till ica och köpte en fetto glass


Kommentarer
Postat av: Linnea

Nej va söt hund !

ha en bra dag !

2009-04-09 @ 20:37:31
URL: http://julychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0